بازي ۲۰۰۷ Lost Planet: Extreme Condition براي ايكس باكس ۳۶۰

۱۸ بازديد

 بازي ۲۰۰۷ Lost Planet: Extreme Condition براي ايكس باكس ۳۶۰

Lost Planet: Extreme Condition 2007 نام اولين نسخه از سري سياره گمشده است كه در سال ۲۰۰۷ توسط كمپاني كپكام براي پلتفرمهاي مختلف عرضه شده است. Lost Planet از داستان تقريبا كليشه اي بهره مي برد كه Capcom توانسته است با پيچ و تاب دادن داستان، آنطور كه مي خواهد داستان را به گيمر ارائه كند. داستان در سياره اي رخ ميدهد كه پوشيده از برف است و ميزبان اين سياره موجوداتي حشره مانند هستند كه Akrid ناميده مي شوند. انسان ها در اين سياره براي زندگي كردن به گرما و انرژي نياز دارند كه اين انرژي توسط Akrid ها توليد مي شود و اين دليلي است براي شروع جنگ، شخصيت اول داستان Wayne نام دارد كه به همراه پدر خود در اين سياره زندگي مي كند. در يك نبرد سخت كه در ابتداي بازي رخ مي دهد پدر wayne كشته مي شود و Wayne نيز بعد از ضرباتي كه به او برخورد مي كند بيهوش مي شود و حافظه خود را از دست مي دهد.

در طول بازي بسيار سعي شده است كه روند بازي طوري پيش رود كه داستان دچار نكات مبهم شود ولي هرگز اين اتفاق نمي افتد چنانكه بعد از چند دقيقه كه سوالي در ذهن شما پيش ميايد بلافاصله جواب سوال خود را مي گيريد. از اين ترفند همچنين براي طولاني شدن بازي استفاده شده است ولي هيچ تاثيري بر روي طولاني شدن بازي نگذاشته است. يكي از مشكلات بازي كوتاه بودن قسمت campaign بازي است كه شامل ۱۱ مرحله مي باشد كه به راحتي مي توان در كمتر از ۱۰ ساعت آن را به پايان رساند. در كل داستان بازي، يك داستان معمولي است كه نمي تواند گيمر را به ادامه بازي ترغيب كند، چون تقريبا از اواسط بازي داستان بازي آشكار مي شود و ميلي براي ادامه دادن بازي براي گيمر وجود ندارد.

GamePlay بازي تقريبا نقطه قوت آن است كه البته همانند بازي هاي ديگر خالي از اشكال نيست. اگر چيزي شما را به ادامه بازي تشويق كند چيزي نيست جز گيم پلي بازي. بازي يك اكشن سوم شخص است كه از لحاظ اكشن چيزي كم و كسر ندارد. بازي طبق معمول با تير اندازي شروع مي شود و تا انتها به اين شكل ادامه مي يابد ولي نكته مهم اين است كه براي تنوع در حالت بازي مي توانيد سوار انواع ربات هاي عجيب كه VS نام دارند، بشويد. هر كدام از اين ربات ها امكانات خاصي دارند كه باعث هيجان مضاعف بازي مي شود. طراحي كاراكتر ها در بازي بسيار خوب انجام شده است و تمامي كاراكتر هايي كه در طول بازي با آنها رو به رو مي شويد با تمام دقت و وسواس خاصي طراحي شده اند. اين امر براي دشمنان بازي نيز صادق است و Akrid ها با تمام جزييات طراحي شده اند و از ديدن اين حشرات عظيم الجثه در بازي نهايت لذت را خواهيد برد. در بازي دشمنان انسان نيز وجود دارند كه آنها نيز تقريبا خوب طراحي شده اند. محيط هايي كه در فضاي باز و در حالي كه طوفاني از برف در حال گذشتن از آن منطقه است بسيار زيبا طراحي شده اند و بعضي مواقع پيش مي آيد كه از ديدن گرافيك زيباي بازي انگشت به دهان خواهيد ماند. صدا گذاري در Lost Planet در حد متوسط مي باشد. صداي اسلحه ها خوب كار شده است و صداي انفجار ها نيز خوب است. صداگذاري شخصيت هاي بازي كه در Cut-scene ها مي بينيد تقريبا عالي و بي نقص است اما يك مشكل در اين بخش وجود دارد، در بعضي مواقع بعد از شنيدن چند انفجار مهيب، صداي بازي چند لحظه بسيار كوتاه كاملا قطع مي شود. صداي زوزه باد در مناطقي كه طوفان به پا شده و صداي پاي Wayne روي برف عالي كار شده است و تقريبا روي كوچكترين صدا ها نيز كار شده است.

 

 

تصاويري از محيط بازي Lost Planet: Extreme Condition:

 

Lost Planet Extreme Condition 1 بازي 2007 Lost Planet: Extreme Condition براي ايكس باكس 360

 

Lost Planet Extreme Condition 2 بازي 2007 Lost Planet: Extreme Condition براي ايكس باكس 360

 

Lost Planet Extreme Condition 3 بازي 2007 Lost Planet: Extreme Condition براي ايكس باكس 360

 

Lost Planet Extreme Condition 6 بازي 2007 Lost Planet: Extreme Condition براي ايكس باكس 360

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.